oliviawallin

Direktlänk till inlägg 6 mars 2011

this time, is the last time.

Av Olivia - 6 mars 2011 13:29

Hej!


Egenligen skulle jag lat ut en masssssssssa bilder från när jag och Mimmi ( min lillasyster) lekte lös på kameran, men jag har alla bilder på min data. & den har inget internet! :( , men men vad gör det? blir bara mer bilder när jag kommer hem!


Vi satt och tog droppbilder och det gick så dåligt för mig, när jag missade hela tiden. Så då tänkte jag " hey, varför inte köra på manuellt? vad har jag att förlora?" & alla bilder jag tog blev bra! Så tummen upp för manuellt, blir suveräna droppbilder, om man kan med det. Jag har fotat naturbilder på manuellt sen i sommras och det blir bra bilder! man får bestämma mer själv. (y) .

ja, om ni precis klickat in och undrar vad det här kommer bli för blogg, så ja, det kommer bli lite av en fota/vardags blogg! :)

Jag tycker nämligen att det är extremt tråkigt med blogginlägg utan bilder! då orkar man inte läsa! ;)


kanske ´ska jag presentera mig själv?

 

Jag heter då som i förra inlägget Olivia Wallin, och jag bor långt uppe i Norrland med min familj! Jag är 15 år och går sista året i grundskolan.

Min vardag är väl som allas vardag? Normalas vardag? eller jag vet inte, och det är onödigt att skriva!!   



  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olivia - 11 mars 2011 18:05

jag byter tillbaka till min förra, sen när jag inte kan ladda upp bilder mer, får jag lösa problemet, men jag trivdes med den.   http://oliviawallin.blogspot.com     ...

Av Olivia - 10 mars 2011 21:52

linnoliviawallin l säger (21:34): tralalalallallalalallalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Julia säger (21:35):   hahah är det du som är pigg eller ? ;D linnoliviawallin l säger (21:35): det säger du inte? D D; ; ; , jag vet inte, jag ä...

Av Olivia - 10 mars 2011 20:36

eftersom jag inte gör någonting just nu så kan jag skriva litegranna. Sitter nu i lägenheten efter 3D-bio. ganska coooolt ;) första gången faktiskt. så nu sitter jag bara & funderar.. på allt, eller inte allt, bara en sak.  & eftersom jag inte har nå...

-

Av Olivia - 8 mars 2011 22:37

Godnatt, nu ska jag lägga mig och se på film, med mimmi. Imorgon gör vi stan! ;)     ...

Av Olivia - 8 mars 2011 18:45

Sitter på bussen påväg till Syster,från 17.10-20.50 ungefär! men internet är så segt så det blir varken bild, eller lång text ;)   Puss... ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards