oliviawallin

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Olivia - 6 mars 2011 21:46



Nu ska jag upp & se på huset fullt med lillasyster, det måste vara en av de bästa serierna gjorda. Skrattar konstant! :) tihihihi!


Godnatt you awesome people!   

Av Olivia - 6 mars 2011 19:53

  

     

ville inte fastna på bild. ( & ja, min mage putade lite på bilden.. wtf!)


Scarf: gina

Tröjja: JC

Lackleggins: Gina




Av Olivia - 6 mars 2011 13:29

Hej!


Egenligen skulle jag lat ut en masssssssssa bilder från när jag och Mimmi ( min lillasyster) lekte lös på kameran, men jag har alla bilder på min data. & den har inget internet! :( , men men vad gör det? blir bara mer bilder när jag kommer hem!


Vi satt och tog droppbilder och det gick så dåligt för mig, när jag missade hela tiden. Så då tänkte jag " hey, varför inte köra på manuellt? vad har jag att förlora?" & alla bilder jag tog blev bra! Så tummen upp för manuellt, blir suveräna droppbilder, om man kan med det. Jag har fotat naturbilder på manuellt sen i sommras och det blir bra bilder! man får bestämma mer själv. (y) .

ja, om ni precis klickat in och undrar vad det här kommer bli för blogg, så ja, det kommer bli lite av en fota/vardags blogg! :)

Jag tycker nämligen att det är extremt tråkigt med blogginlägg utan bilder! då orkar man inte läsa! ;)


kanske ´ska jag presentera mig själv?

 

Jag heter då som i förra inlägget Olivia Wallin, och jag bor långt uppe i Norrland med min familj! Jag är 15 år och går sista året i grundskolan.

Min vardag är väl som allas vardag? Normalas vardag? eller jag vet inte, och det är onödigt att skriva!!   



  

Av Olivia - 6 mars 2011 11:19

Hejsan!

jag heter Olivia och jag har bloggat på alla möjliga platser förut, blogger, blogg, & devote, men nu har jag fått tips från vänner & familj att den här sidan är jättebra, så den får ett försök, header kommer snart! :)

Så om ni precis tittat in på min blogg, snälla klicka inte bara förbi utom gå in & kolla vad jag skrivit om i min förra blogg ( http://oliviawallin.blogspot.com ) , och se om du blivit intresserad! För det kommer många inlägg, jag lovar;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards