oliviawallin

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Olivia - 10 mars 2011 21:52

linnoliviawallin l säger (21:34):

tralalalallallalalallalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Julia säger (21:35):


hahah är det du som är pigg eller ? ;D

linnoliviawallin l säger (21:35):

det säger du inte? D D; ; ; , jag vet inte, jag är bara du vet som du är när du är trött?

Julia säger (21:36):


HAHAHAHh

vahfan

linnoliviawallin l säger (21:36):

thiiiiihihihiihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, oj höll in i medans jag pratade, du fick leva med det!

Julia säger (21:37):


HAHAH alltså du e ju bra rolig du

linnoliviawallin l säger (21:38):


lite damp bara

Julia säger (21:39):


neee menaru

fast jag är jävligt skrattnödig nu !nahna

hehe
hahahahah
hjälp mig !

linnoliviawallin l säger (21:40):

HAHAHAHAHAHAH! jag löste skitnödig, & tänkte, wtf! gå på toan då!

 

OKEJ! ,tänk på...... tånaglar! Då blir du kanske äklad istället!

Julia säger (21:40):


hahah skrattar bara ännu mer !

linnoliviawallin l säger (21:40):

WTF! okej..... tänk på... STRUMPOR!

Julia säger (21:41):


hahha sluta göra så jag SKRATTAR

linnoliviawallin l säger (21:42):

jag försöker!! Okej................ kaninbajs!

Julia säger (21:42):


HJAJAJAJ

linnoliviawallin l säger (21:43):

tränar du karate? hajjjjaaaa!!!




___________________________________________________________________________


tror bara jag och julia kan skrattar åt  nåbog sånt, kinghumor!

Av Olivia - 10 mars 2011 20:36

eftersom jag inte gör någonting just nu så kan jag skriva litegranna. Sitter nu i lägenheten efter 3D-bio. ganska coooolt ;) första gången faktiskt. så nu sitter jag bara & funderar.. på allt, eller inte allt, bara en sak.  & eftersom jag inte har nååågot att skriva om och jag sa till mig själv att jag skulle skriva lite längre, och jag är alldeles blank i huvudet så klämmer jag inte en onödig lista. ;p



Ja, igår så var vi ju i stan hela dagen nästan jag & lillasyster, köpte lite nödvändigt bara eftersom jag inte hade så mycket pengar. & sen var vi hemma & hade filmkväll, såg på going the distance. Kan rekommendera, när jag såg på den trodde jag att de skulle typ vara ett drama. Men... jag skratta nästan hela tiden, rekomenderar! :)

 

 

Visste du...

att jag vill - så mycket.

att jag har - én sovande hund brevid mig.

att min senaste kyss - helt okej.

att jag lyssnar mest på - ljuud?

att jag funderar på - om allting har föräöndrats.

att jag pratar – allt för mycket!

att jag inte gillar – skitsnackare, dock finns de gott om.

att min första riktiga kyss – var inte bra.

att jag avskyr när folk snackar - skit.

att kärlek är – underbar när den håller.
att jag gillar att – prata i telefon?

att jag alltid kommer att – en riktig kortis! :D

att jag är hemligt förälskad i – ingen.

att sist jag grät var - jag riktigt ledsen

att min mobiltelefon är – säämst! ;)

att när jag vaknar på morgonen –vill jag bara somna om igen

att innan jag går och lägger mig – så tvättar jag bort sminket.

att idag har jag – gjort stan!

att jag just nu tänker på - förändringar.

att i kväll ska jag – sova? 
att i morgon kommer jag – fara hem.

att jag hoppas - att jag har fel.

att jag verkligen vill – ha något att göra imorgon.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards